Loteria promocyjna – jaka jest definicja?

Loteria ze zdrapką – jak zorganizować?

Zdrapka to pojęcie, które nieodzownie kojarzy nam się z loterią, grą losową i oczywiście możliwością wygrania nagród, czy to rzeczowych czy pieniężnych. Zdrapki najczęściej pojawiają się w przypadku organizowania loterii promocyjnych oraz loterii fantowych.

Zdrapki są świetnym materiałem promocyjnym, który przyciąga uczestnika loterii jak  magnes. Kupon ze zdrapką jest bardzo dobrze znany uczestnikowi i niejako ma on do tej formy gry duże zaufanie.

Postępowanie przy organizacji loterii ze zdrapkami jest takie samo jak w loterii promocyjnej, o czym możesz przeczytać tutaj. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na:

  1. Jakość zdrapki – warto wybrać doświadczonego producenta zdrapek, który zna tą technikę druku zdrapek,
  2. Bezpieczeństwo zdrapek – warto wybrać wiarygodnego producenta zdrapek, który zapewni tajemnicę, odpowiednią ilość poszczególnych typów wygranych. Najlepiej jeżeli producent przedstawi polisę ubezpieczeniową na wypadek, gdyby okazało się, że wygranych na zdrapkach jest więcej niż zaplanował organizator.
  3. Zaplanować niezbędną ilość zdrapek do końca loterii lub przewidzieć możliwość zakończenia loterii przed czasem w związku z wyczerpaniem puli zdrapek w loterii.
  4. Sposób odbioru wygranej – najprostszy to ten za zwrotem zdrapki.