Zdrapka i E-zdrapka • webinar #3 I #4
Zdrapki i e-zdrapki ekscytują!
Miliony interakcji, nagród, satysfakcji z zabawy – zdrapka to wyjątkowo atrakcyjna forma kontaktu z marką. Jak to wykorzystać – zapraszam na nagranie z webinaru. Zdrapka i e-zdrapka podlegają ciągłym innowacjom. W tym nagraniu umieściłem wiele przykładów. Chciałbym, abyś odkrył jak bardziej angażować konsumentów za pomocą niespodzianki, sekretu, losu ze zdrapką.
Jak wygenerować ruch w punkcie sprzedaży i zwiększyć ilość leadów za pomocą interaktywnych e-zdrapek on-line?
W nagraniu zobaczysz:
- zwykłe zdrapki przemyślane na nowo
- zdrapkę drukowaną, komputerową, mobilną – ewolucja na przykładzie koła fortuny
- rodzaje e-zdrapek (straight, six, pick 3, itp)
- zdrapka w sieci handlowej
- w centrum handlowym
- w fmcg
- zdrapka w aktywacji b2b
Partnerem tego webinaru jest start-up NOFSZA (link https://www.nofsza.pl)) – dostawca e-zdrapek modułowych. Sprawdź demo na stronie https://e-zdrapka.nofsza.pl/
Odkryj także e-zdrapkę jako gadżet, nagrodę lub nośnik informacji. Partnerem tej części webinaru jest drukarnia Playprint oraz wydawnictwo Mapsy.me