Szkolenie: Zezwolenie na loterię promocyjną
Twoi klienci z pewnością będą zachwyceni okazją do zdobycia nagrody. Dlatego po prostu zorganizuj loterię promocyjną. Nie musisz zatrudniać kosztownych podwykonawców. Uzyskaj zezwolenie w zaplanowanym czasie i rozpocznij promocję swojej firmy.
Szkolenie: Jak uzyskać zezwolenie na loterię promocyjną?
Zezwolenie na loterię to nie tylko regulamin. Jednak proces uzyskiwania zgody nie jest skomplikowany jeżeli zostanie oparty o obowiązujące przepisy, procedury postępowania oraz wzory dokumentów. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestnika w wiedzę niezbędną do zdobycia zezwolenia na organizację loterii promocyjnej.
Mity o organizacji loterii
Wokół loterii powstało wiele mitów. Przedsiębiorcy nie mają czasu weryfikować plotek, dlatego często decydują się na kosztowne usługi podwykonawców. A jednak już od 2017 roku nie są potrzebne egzaminy, świadectwa zawodowe, zaświadczenia o niekaralności. Wystarczy uzyskać zezwolenie i można losować nagrody.
Gotowe wzory dokumentów i procedur postępowania
W marketingu liczy się czas. Dlatego uczestnicy szkolenia otrzymają gotowe wzory dokumentów, gwarancji bankowych i ewidencji. Cały proces został uporządkowany w formie schematu postępowania i check-listy umożliwiającej kontrolę postępów. Dzięki temu w ciągu kilku tygodni Twoje zezwolenie na loterię będzie gotowe do odbioru, a Ty nadal będziesz mieć czas na najważniejszą sprawę – marketing (a nie administrację).
Poradnik: Jak uzyskać zezwolenie na loterię promocyjną?
Uczestnicy szkolenia otrzymają poradnik pt.: “Jak uzyskać zezwolenie na loterię promocyjną” wydany i zaktualizowany do stanu przepisów obowiązujących w 2022 roku. W treści poradnika znajdują się propozycje mechanizmów (np.: loterie podatkowe, loterie b2b, loterie instant-win, zdrapki i zdrapki elektroniczne) oraz linki do materiałów szkoleniowych o popularnych formatach promocji konsumenckich oraz handlowych.
Spis zagadnień szkolenia
- Zezwolenie na loterię promocyjną
- Lista kontrolna dokumentów
- Koszty
- Lista instytucji
- Uzyskanie zezwolenia na loterię promocyjną
- Pomysł i przygotowanie loterii promocyjnej
- Pomysł na loterię
- Mechanizm
- Losowanie nagród
- Losowanie ręczne
- Program do losowania nagród
- Nadzór nad loterią
- Zbieranie danych osobowych w loterii
- Organizator loterii
- Obszar urządzania loterii
- Czas urządzania loterii
- Nagrody
- Podatek dochodowy od nagród w loterii
- Podatek VAT
- Wniosek
- Załączniki do wniosku: regulamin loterii
- Zmiana w regulaminie loterii promocyjnej na Etapie Zezwolenia
- Załączniki do wniosku: Gwarancja bankowa
- Załączniki do wniosku: Zaświadczenia o „niezaleganiu”
- Załączniki do wniosku: dokumenty potwierdzające legalność źródeł kapitału
- Złożenie wniosku
- Wezwania do uzupełnienia wniosku / usunięcia braków
- Wezwanie do uiszczenia opłaty za wydanie zezwolenia
- Opłata za wydanie zezwolenia
- Odbiór zezwolenia i rozpoczęcie loterii
Prowadzący
Wojciech Koczorowski. Ekonomista, twórca i redaktor serwisu loteria.org.pl. Wspólnik Playprint Polska Sp. z o.o. Wspólnik (i likwidator) Grzegrzółka&Ko Sp.j. Prezes Instytutu Loterii Dobroczynnych. Przedsiębiorca. Twórca internetowy. Mąż oraz tata trzech córek.
Pierwszą loterię zorganizowałem w 1999 roku. Była to akcja promocyjna „Sta prest” dla marki Levi’s. Z tego wdrożenia pamiętam głównie problemy, uciekające terminy i nieustające braki w dokumentacji. Oceniam, że 50% czasu pracy zespołu poświęcony został na sprawy urzędowe. Młoda agencja reklamowa boleśnie zderzyła się z prawnym otoczeniem branży reklamowej. Kilka lat później powstał pierwowzór niniejszego poradnika. Na jego podstawie zarządzane przeze mnie zespoły wdrożeniowe przeprowadziły 1.287 loterii promocyjnych i audioteksowych.