CEL: PRZEWAGA, ZAANGAŻOWANIE, EFEKTYWNOŚĆ
DODATEK: LOTERIA W INTERNECIE
Zyskaj przewagę. Zorganizuj loterię szybciej, efektywnej i bez błędów. Uzyskaj lepsze rezultaty wykorzystując mechanizmy bardziej angażujące konsumentów. Naśladuj najlepszych albo zostań tym, którego będą naśladować.
PROBLEM: ROSNĄCA KONKURENCJA
Co roku przybywa 20-30% loterii na rynku. Kolejne agencje i marki walczą o uwagę klientów. Zazwyczaj stosują metodę "maksymalnej puli nagród". Przekupują uczestników, ale czy w ten sposób marketerzy osiągają cele? A może po prostu ryzykują i w zużywają swoje budżety?
PROPOZYCJA KORZYŚCI
Odkryj metody, które stosuję we wdrażaniu skutecznych loterii. Oszczędzaj czas i budżet. Zoptymalizuj pulę nagród. Zminimalizuj podatki i opłaty administracyjne. Wyeliminuj działania, które nie przyniosą efektu. Wypracuj swój autorski mechanizm loterii lub wybierz sprawdzone rozwiązania stosowane przez najlepszych. Loteria ma osiągnąć mierzalny efekt.
DODATEK SPECJALNY: LOTERIA W INTERNECIE
- Czy ma znaczenie, że twoja promocja wykorzystuje stronę internetową lub aplikację?
- Co się zmieni, jeżeli promocja przeznaczona jest dla eCommerce?
- Czy można ogłosić losowanie przez Facebooka / Messengera?
- Jak wylosować zwycięzcę za pomocą komputera?
- Czy istnieje legalna e-loteria (e-zdrapka, e-koło-fortuny, itp)?
- Czy można podłączyć loterię do bankomatu?
Zyskaj przewagę w internecie. Zorganizuj loterię na swojej stronie internetowej lub w aplikacji. Podłącz ją do CRM lub ERP.
PLAN WEBINARU
- 10:30 do 11:00: Podstawy prawno / organizacyjne: terminy, wnioski, podatki, nadzory.
- 11:00 do 11.45: Case Study: 30 przykładów loterii wyznaczających trendy.
- 11.45 do 12.15: Raport / dodatek specjalny: Loteria w internecie
- 12:15 do 12:45: Dyskusja
Spotkanie podzieliłem na TRZY części. Z jednej strony święty spokój, a z drugiej inspiracje:
- efektywność wdrożenia - te działania zapewnią Twojej organizacji maksymalne skupienie; tylko te czynności musisz wykonać, aby uzyskać zezwolenie i spełnić zobowiązania wynikające z przepisów
- rozwój - te przykłady powinieneś poznać, aby wygrywać przetargi, wybierać rozwiązania skuteczne i atrakcyjne
- loteria w internecie - dodatek specjalny (przepisy i praktyczne informacja o organizacji loterii z wykorzystaniem telefony, strony www lub aplikacji)
Odkryję przed tobą nie tylko ustawę o grach hazardowych ale także triki, pomysły na losowania, epickie wpadki i ulubione przykłady z mojego portfolio. Dowiesz się jaką loterię zorganizować, by realnie wpłynęła na twoją sprzedaż i wizerunek.
POPULARNE ZAGADNIENIA
Uczestnicy webinarów #loteriabeztajemnic reprezentują różnorodne branże (marketing, fmcg, finanse, ubezpieczenia, motoryzacja, retail, itp). Łączy ich bardzo praktyczne podejście - oczekują konkretnych odpowiedzi. Oto przykładowe zagadnienia - w trakcie spotkania dowiesz się:
- jak zorganizować loterię w internecie i czym się różni od loterii w "realu"
- czy można przenieść zdrapkę na komórkę
- jak zwiększyć zaanagażowanie uczestników (np. 4 miliony zgłoszeń) z wykorzystaniem darmowych losów
- jakie dobierać nagrody, aby zwiększyć rezultaty loterii
- loteria bez zezwolenia - jak ją zorganizować
Wspomnę także o loteriach, które zmieniły reguły gry marketingowej. Opowiem o podatkach, kosztach, terminach i obowiązkach celnych. O tym, co jest lepsze: loteria czy konkurs? A także: jak kaczką wylosować zwycięzcę?
Po spotkaniu będziesz posiadać wiedzę przydatną do tworzenia konkurencyjnych loterii, bardziej angażujących mechanizmów akcji promocyjnych w krótszym czasie niż dotychczas.
DLA KOGO JEST WEBINAR
Webinar dedykuję Tobie!
Sądzę, że pracujesz w agencji reklamowej i zajmujesz się strategią, kreacją oraz copywritingiem. Jesteś ekspertem trademarketingu. Prowadzisz programy lojalnościowe. Zajmujesz się rozwojem e-commerce. Zarządzasz centrum handlowym. Jesteś odpowiedzialny za sieć sprzedaży ... i poszukujesz pogłębionej wiedzy na temat możliwości prawnych oraz skuteczności loterii.
Zapraszam Cię do udziału w webinarze #loteriabeztajemnic
Wojciech Koczorowski
CEO Playprint Polska, Co-owner Grzegrzółka&Ko, CEO Fundacja Instytut Loterii Dobroczynnych
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Prelegent: Wojciech Koczorowski
Termin: 03.03.2021 g. 10.30
Czas: ok. 90 minut
Miejsce: Szkolenie odbędzie się online. Link do szkolenia i szczegóły uczestnicy otrzymają po zgłoszeniu się poniżej.
Szkolenie jest bezpłatne. Dla pasjonatów. Bez biznesowych zobowiązań. Liczę, że będziesz się dobrze bawić. Przygotowałem je z myślą o osobach, które nie mogły uczestniczyć w poprzednich webinarach, a którym obiecałem dodatkowe terminy. Cieszę się, że mogę się z Tobą podzielić moją osobistą pasją.
Formularz zgłoszeniowy: