Nagrody z misją • konferencja

Czternasta Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu to prawdziwe święto organizacji społecznych. W tym roku odbędzie się w Warszawie w dniach 17-18 listopada. W programie znalazły się także zagadnienia dotyczące loterii dobroczynnych. Wykład “Nagrody z misją • dobroczynne loterie dla biznesu” poprowadzi Wojciech Koczorowski – ekspert loteria.org.pl.

Wśród gości konferencji znajdują się specjaliści od fundraisingu (min. Robert Kawałko, Ken Philips, Ken Burnett), przedstawiciele trzeciego sektora (Stowarzyszenie WIosna, Stowarzyszenie Otwarte Klatki, Stowarzyszenie Wędka, Caritas, Fundacja Pomost, Wioski Dziecięce), reprezentanci otoczenia biznesowego (Allegro, Filantropea, Loteria.org.pl, Gootek, All Hands) oraz wykładowcy.

Część poświecona loteriom została zainspirowana spotkaniami z fundraiserami i biznesem. W trakcie “kuchannych” dyskusji dostrzegliśmy, że nawet 50 milionów złotych rocznie firmy płacą za zezwolenia na loterie promocyjne. Podczas gdy NGOsy mogą je mieć (prawie) za darmo.

Podczas wystąpienia zaprezentowane zostaną

Odpowiedzi na pytania:

  • jak losować nagrody z misją,
  • jak organizować losowania, za które biznes przepłaca,
  • jak osiągnąć wspólną korzyść,
  • jak obliczyć rentowność loterii,
  • jak wygląda lista dokumentów do loterii.

Przegląd przykładów loterii z misją:

  • Dla szkół: Loteria “Szkoły Pełne Talenciaków” • TCC Global • organizator nofsza.pl • Lidl
  • Dla rodzinnych domów dziecka: Loteria “Podziel się kawałkiem szczęścia” • margaryna Kasia • Unilever
  • Dla strażaków: Loteria “Pomagaj i wygrywaj” • piwo Harnaś • Carlsberg

Ile można zarobić na organizacji loterii:

  • Age Concern – 5 milionów funtów
  • DougieMac – 290.000 funtów
  • polscy Youtuberzy – 2 miliony złotych

Program konferencji i zapisy – kliknij tutaj.