Nagrody w programach lojalnościowych, czyli jaki procent obrotu mamy przeznaczyć na benefity?

Program lojalnościowy to długotrwałe działanie marketingowe służące do budowania pozytywnych i stałych relacji firmy z klientami. I to właśnie z myślą o nich twórcy tych programów prześcigają się w ulepszaniu mechanizmów nagradzania konsumentów, którzy najczęściej dokonują u nich zakupów. Każdy, kto chce użyć tego niezwykle atrakcyjnego i skutecznego narzędzia, zadaje sobie pytanie: jaki procent obrotu przeznaczyć na benefity? Odpowiedzi udzieli Wam, także w pozostałych kwestiach dotyczących budowania lojalności, CEO Viscale Łukasz Wołek podczas swojego webinaru, który odbędzie się już 22 czerwca o godz. 10:00.

Fundamentem webinaru jest specjalny miniraport przygotowany przez grupę analityków Viscale, którzy wzięli pod swoją lupę ponad 100 najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Od programów rabatowych przez PAYBACK, a na indywidualnych programach lojalnościowych z dedykowanymi nagrodami kończąc. Przeanalizowano również branże, w których programy danego typu święcą największe triumfy, dlatego już dziś możemy uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć, że branżą, która przeznacza najmniej na nagrody, jest paliwowa, gdzie procent od obrotu na ten cel wynosi zaledwie od 0,03% do 0,31%. A jak to się przedstawia w branży podróżniczej, kosmetycznej, handlowej, gastronomicznej, farmaceutycznej czy budowlanej? Aby otrzymać odpowiedź, wystarczy już dziś zarejestrować się na webinar.

Warto wykonać ten krok, gdyż podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się też:

  • Jak zaprojektować skuteczny program lojalnościowy?
  • Co jest kwintesencją programu lojalnościowego?
  • Czy program lojalnościowy musi być skomplikowany?
  • Na jakie kategorie można podzielić programy lojalnościowe?
  • Jaki rodzaj programów lojalnościowych jest najczęściej wykorzystywany?
  • Jakie cele mogą być realizowane za pośrednictwem programu lojalnościowego?
  • Które działania konsumentów mogą być nagradzane przez twórców programu?
  • Czy w programie lojalnościowym można wygrać mieszkanie?

Zapisz się już teraz na webinar prowadzony przez Łukasza Wołka na stronie: webinar.viscale.pl. Każdy z uczestników po webinarze otrzyma miniraport: Nagrody w programach lojalnościowych, czyli jaki procent obrotu mamy przeznaczyć na benefity?