Loteria Rezigiusza. Losowanie Mustanga.
Obejrzyj teraz wideo i dowiedz się jak zorganizować atrakcyjne i legalne losowanie nagród bez formalności. Odkryj jak zyskać nowych klientów w Twoim e-commerce za pomocą narzędzi stosowanych przez wielkie korporacje.
° Dlaczego w Polsce tylko 500 firm rocznie organizuje losowania nagród, aby zyskać klientów?
° Dlaczego 67% przedsiębiorców chciałoby stosować te metody przyciągania klientów ale nie potrafi!?
° Jak pozyskać nowych klientów nawet jeżeli, nie masz budżetów jak wielka korporacja.
° Jak szybko i bez formalności nagradzać klientów, zwiększając atrakcyjność oferty, sprzedaż i zyski w sklepie?
Loteria Rezigiusza. Losowanie Mustanga.
Ekonomista, twórca i redaktor serwisu loteria.org.pl. Założyciel trzech spółek. Prezes Instytutu Loterii Dobroczynnych. Przedsiębiorca. Twórca internetowy. Szczęśliwy mąż pani psycholog. Tata trzech córek.
Od 1999 posiada uprawnienia do nadzoru nad prawidłowością organizacji loterii. Nieprzerwanie pomaga topowym markom w organizacji loterii.
Autor wydawnictw "Loteria dla influencera", "Na szczęście Fundraising" oraz raportu "Loterie podatkowe 2020-2023".
• 1999: zdaję egzamin w Ministerstwie Finansów i uzyskuję pierwsze świadectwo zawodowe do nadzoru nad loteriami
• 2000: Levi Strauss & Co – moja pierwsza loteria
• 2004: Playprint Ltd – organizuję irlandzkie loterie w Polsce
• 2015: Na szczęście Fundraising - publikacja poradnika
Obejrzyj teraz wideo i odkryj jak zyskać nowych klientów w Twoim sklepie internetowym dzięki wysokim ocenom w Google.